Framtiden är inte vad den har varit!
Vad de flesta inte förstår vad gäller politisk islam förklädd till en religion är att kunskap är väsentlig för att värdera islams framgång över Sverige och övriga världen. Här fakta som beskriver vad som händer när den muslimska delen av ett lands befolkning ökar. Bevisa gärna att informationen är felaktig till af@apatikerforbundet.se. Kanske dags att på allvar värdera vart landet är på väg?
De olika stegen hur islamisering sker En artikelserie med liknande tema som det Peter Hammond presenterat, publicerades för några år sedan författad av signaturen ”No Sharia” på Islam Watch:s webbsida. Författaren är en intellektuell ex-muslim med mycket goda kunskaper och insikter om islam. Här återges endast beskrivningen av de olika faserna eftersom den väl illustrerar de konsekvenser som den pågående islamiseringen kan komma att få inom ett antal år. Processen och dess faser Den grundläggande utvecklingsprocessen verkar följa ett mönster där åtta faser kan urskiljas. Dessa faser beskrivs kortfattat nedan. Ett underliggande antagande är att en växande muslimsk minoritet tillåter radikala islamister att påverka en allt större del av befolkningen i landet. Innehållet i den traditionella islamiska läran, som är erkänt av alla fyra skolor av sunni-islam att vara den giltiga (olika tolkningar skiljer – naturligtvis – mellan dem), tycks stödja de radikala islamisternas tolkningar i många frågor. Detta är sannolikt den främsta orsaken till passivitet och tystnad från de så kallade ”moderata” muslimerna som inte har någon omfattande teoretisk doktrin att luta sig mot. En annan orsak kan vara att många, eller de flesta, ”moderata” muslimer delar samma mål som de radikala islamisterna och därför bara motsätter sig en del av deras metoder. Rädsla för repressalier kan vara en annan orsak till deras passivitet. De radikala har också starkt internationellt stöd, även ekonomiskt. Fas 1. Utgångspunkten är ett västerländskt samhälle med en normal utveckling, social fred, god ekonomisk tillväxt, normala brottsnivåer och förändringar i regering till följd av demokratiska val. Antalet muslimer i befolkningen är mycket låg, och deras inflytande på samhället försumbar. Aktuella exempel: Finland och Baltikum. Fas 2. En inledande fas när andelen muslimer fortfarande är ganska liten, och där vissa områden hos den invandrade befolkningen i praktiken lämnas åt sitt öde av myndigheterna. Detta möjliggör förtryck av flickor och kvinnor i många muslimska familjer. Emellanåt sker öppna eller dolda hedersmord, som driver fram vissa beteenderegler inom den muslimska minoriteten. Ett högt födelsetal bland muslimer och en hög nivå av invandring från muslimska länder främjas. Sällsynta förslag som syftar till att etablera sharia kring olika frågor samt erkännande av muslimska helgdagar o.s.v. presenteras. Ett annat kännetecken är ökande nivåer av brott som motiveras av attityder ofta kopplade till jihad. Som exempel kan nämnas en ökande grad av våldtäkter på icke-muslimska kvinnor utförda av muslimska män i Norge, som är flera gånger högre än våldtäkter begångna av icke-muslimska män. Våldtäktsfrekvensen per capita i exempelvis i Oslo, förklaras vara mer än fem gånger högre än i New York City. Två tredjedelar av dessa våldtäkter begås av invandrare och asylsökande, trots att de fortfarande utgör en ganska liten del av samhället. Detta inte bara återspeglar de dysfunktionella relationerna mellan könen i den muslimska delen av populationen, utan är också ett tidigt tecken på en jihad-attityd hos vissa individer i landet. Välgörenhetsorganisationer, egendomsbrott, inklusive bedrägerier med kreditkort används för att samla in pengar för global jihad. Aktuella exempel: USA, Sverige, Norge och Danmark. Fas 3. Förberedelser för jihad: Framväxt av ”geografiskt förbjudna” områden för polis och offentliga förvaltningstjänstemän. Täta fysiska attacker och till och med enstaka sällsynta mord på poliser eller personer som motsätter sig politisk islam. Dödshot mot meningsmotståndare är vanliga. En ökande fysisk förstörelse av egendom utförda av grupper influerade av radikala imamer och jihadister. Förutom frekventa förslag om att införa sharialagar, ses etablerade ”privata” shariadomstolar i vissa områden döma i frågor av särskilt intresse för muslimer. Egendomsbrott av olika slag för att finansiera början på en inhemsk jihad-rörelse. Aktuella exempel: Frankrike; början i England, Holland. Fas 4. Start av jihad: Mord på enskilda poliser eller aktiva anti-muslimer, mord som bär ett tydligt politiskt budskap. En organiserad landsomfattande islamistisk rörelse framträder och en del moskéer börjar ta avstånd från de liberala versioner av islam som använts som täckmantel under det inledande skedet (1-3). Inrättande av definitiva förbjudna områden där militanta muslimer beskattar företag och privatpersoner. Utpressning av individer utanför dessa områden. Frekvent användning av inofficiella (eller kanske till och med officiella) shariadomstolar som en ersättning för allmän domstol i de ”befriade” områdena. Milis börjar upprättas bland icke-muslimska grupper i samhället. Nationalistiska icke-jihad partier växer snabbt i betydelse inom det politiska etablissemanget. Emigrationen av europeiska medborgare från landet ökar avsevärt. Aktuella exempel: Början i Frankrike. Fas 5. Utveckling av jihad: Täta mord på poliser, lärare och välkända personer som motsätter sig politisk islam. Slagsmål mellan grupper av islamister och poliser, även enstaka eldstrider runt och utanför gränserna för de ”befriade områdena”. Militanta grupper börjar att öppet visa vapen och förklarar långtgående politiska mål, t.ex. att ta över en region eller hela landet. De liberala västerländska versionerna av islam försvinner helt från många moskéer, och radikala muslimer sätter press på kvarvarande moderata moskéer. Milis från icke-muslimska grupper växer i styrka och börjar sporadiskt ta del i striderna. En växande fysisk åtskillnad mellan olika religiösa grupper i samhället tar form. Nivån på utvandringen börjar bli ett nationellt problem. Passiva regeringar och passiva politiska partier ersätts av hårdföra nationalistiska partier. Aktuella exempel: södra Thailand Fas 6. Jihad: Uppror av statens militära styrkor mot större grupper av islamister i reguljära militära strider. Ett nationellt hemvärn organiseras för att försöka förhindra privata miliser från att växa och ta över huvudansvaret att skydda inhemska medborgare. Kampanjer från den islamiska rörelsen för att övertyga media och befolkningen om deras rätt att dominera vissa områden i landet proklamerade att vara muslimska. Konstanta mord och kidnappningar av motståndare och kända personer. Tvång mot muslimska unga män att delta i jihad. Regelbunden beskattning av människor i de befriade områdena och utpressning mot medborgare utanför dessa områden. Några få muslimska grupper hjälper regeringen, medan vissa deklarerar neutralitet. Aktuella exempel: Filippinerna Fas 7. Jihad till inbördeskrig: Storskaliga militära strider när de inhemska styrkorna bekämpar den islamiska rörelsens mål att dominera ett geografiskt område eller land. Miliser och det nationella hemvärnet kompletterar armén. Utbredda avrättningar, skräck, grymhet, förödelse och omfattande förstörelse regerar i stadsområden. Definitiv åtskillnad mellan muslimer och icke-muslimer leder till storskaliga förflyttningar av befolkningen. Grannländer kommer att hjälpa de europeiska medborgarna i det specifika landet med – som en sista utväg – med väpnad hjälp. Grannar eller Nato är i vissa fall ombedda av regeringen i landet att ingripa militärt för att hjälpa till i kampen. Exempel: Libanon under sjuttiotalet till slutet av åttiotalet. Fas 8. Seger för europeiska styrkor, alternativ (A), eller en seger för islam, alternativ (B): (A) En seger för europeiska styrkor, d.v.s. ett möjligt slutresultat av ett inbördeskrig som resulterar i en seger för den inhemska befolkningen, kommer att innebära den totala förvisningen av traditionell islam från ett visst land. Utbredd utvandring/utvisning och storskalig omvändelse av muslimer i landet. (B) En seger för islam gör att alla regler för ett segrande islam ska tillämpas.Traditionell ortodox islam kommer att ersätta alla liberala västerländska versioner av islam som saknar någon verklig teoretisk grund och en riktig doktrin. Massiva och rikstäckande expropriationer, slavliknande behandling av ”erövrade” kvinnor, fortsatt slakt av icke-kristna och kristna kända för åsikter som motsätter sig islam samt moderata muslimer som initialt försöka skydda icke-muslimer, mord av minoriteter, t.ex. homosexuella. En muslimsk diktatur liknande religiösa diktaturer i Mellanöstern etableras. Sharialagar utgör grunden för en ny konstitution och lagar i landet. Implementering av dhimmitude vilket kommer att reglera livet för kristna och judar. Resten av befolkningen kommer långsamt att försvinna. BNP avtar successivt till mindre än 50 % av sin tidigare nivå, och en obetydlig tillväxt sker men endast under goda år. Ett genomgående tema hos Dr Hammond och Islam Watch ”No Sharia” tycks vara att de ser islam som betydligt mer problematisk i ett multikulturellt sammanhang jämfört med de flesta andra religioner eller grupperingar. Anledningen till detta är sannolikt att islam i sina skrifter och dogmer så entydigt förkastar och vill bekämpa allt som inte är islamiskt. |
Inslag av islamsk påverkan i samhället uttryckt i procent Detta är vad vi kan förvänta oss i framtiden (se nedan). För Sveriges del borde vi idag hamna inom gruppen 5-10% vilket stämmer bra överens med hur det ser ut idag i Sverige. Peter Hammond beskriver i sin bok ”Slavery, Terrorism and Islam”, en annan form att prediktera etnisk konflikt i ett land. Hammond jämför utveckling av islam i olika namngivna länder baserat på den procentuella andelen muslimska invånare relaterat värdlandets befolkning. Till grund ligger såväl historisk som nutida information från länder som transformerats från andra religioner till islam. Hammond skriver: Islam är inte en religion, inte heller är det en kult. I sin fulla form är det ett komplett, totalitärt, hundraprocentigt sätt att leva. Islam innehåller religiösa, politiska, juridiska, ekonomiska, sociala och militära komponenter. Den religiösa komponenten utgör ett skal som innefattar de övriga komponenterna. Islamisering startar när det finns tillräckligt med muslimer i ett värdland som kan agitera för sina religiösa privilegier. När politiskt korrekta, toleranta och mångkulturella samhällen accepterar muslimska krav på religiösa privilegier, smyger sig en del andra komponenter av islam in samtidigt. Så här fungerar det: Vid <2 % muslimska invånare i ett visst land, kommer de till största delen betraktas som en fredsälskande minoritet, och inte som ett hot mot andra invånare. Vid c:a 2 – 5 % muslimska invånare börjar muslimer värva anhängare från andra etniska minoriteter och missnöjda grupper, ofta med rekrytering från fängelser och bland gatugäng. Vid c:a 5 – 10 % muslimska invånare börjar muslimer utöva ett orimligt stort inflytande i förhållande till sin begränsade andel av befolkningen. Till exempel kommer de att verka för införandet av halalslaktad mat och därigenom säkra arbete för muslimer. De kommer att öka trycket på livsmedelskedjor att erbjuda halal på sina butikshyllor – tillsammans med hot för underlåtenhet att följa detta. Vid denna nivå, kommer de att verka för att försöka påverka den styrande regeringen att tillåta dem att styra sig själva [inom sina enklaver] genom sharia-lagstiftning. Det yttersta målet för islamisterna är att etablera sharia över hela världen. Vid c:a 10 – 20 % muslimska invånare, tenderar laglösheten att öka som ett sätt att klaga på muslimernas livsvillkor. I Paris, [Stockholm och Malmö] ses bilbränder, [stenkastning och protester]. Varje icke-muslimsk handling kränker islam och leder till uppror och hot, såsom i Amsterdam [och andra städer världen över], med t.ex. uppror mot Muhammed-karikatyrerna och [mord och mordhot för] obekväma filmer om islam. Vid c:a 20 – 40 % muslimska invånare, kan nationer förvänta sig lättutlösta upplopp, militanta jihad-formationer, sporadiska mord och nedbränning av kristna kyrkor och judiska synagogor. Vid c:a 40 – 60 % muslimska invånare, upplever nationer massakrer, ständiga terrorattacker och ständig krigföring av islamsk milis [d.v.s. jihad]. Vid c:a 60 – 80 % muslimska invånare, upplever nationer en ohämmad förföljelse av otrogna [kafirs] från andra religioner (inklusive moderata muslimer), sporadisk etnisk rensning (folkmord), användning av sharialagar som vapen och [införande av] Jizya, den straffskatt som beläggs otrogna [kafirs]. Vid c:a 80 – 100 % muslimska invånare, kan man förvänta sig dagliga hot och våldsamt jihad, viss statsstyrd etnisk rensning, och även en del folkmord, eftersom dessa nationer försöker driva ut de otrogna [kafirs] och strävar mot 100 % muslimska medborgare [även genom påtvingad konvertering]. Vid c:a 100 % muslimska invånare, då ska fred skapas i ”Dar-al-Salaam” dvs. islams ”House of Peace”. Här är det tänkt att fred ska gälla eftersom alla är muslimer, koranskolorna är de enda skolorna och Koranens ord är den enda läran. Tyvärr uppnås aldrig fred, då de mest radikala muslimerna i dessa länder försöker skrämma, sprida hat och tillfredsställa sin blodtörst genom att döda [eller förfölja] moderata muslimer, av en mängd olika skäl. |
What Islam Isn’t By Dr. Peter Hammond FrontPageMagazine.com The following is adapted from Dr. Peter Hammond’s book: Slavery, Terrorism and Islam: The Historical Roots and Contemporary Threat: Islam is not a religion nor is it a cult. It is a complete system. Islam has religious, legal, political, economic and military components. The religious component is a beard for all the other components. Islamization occurs when there are sufficient Muslims in a country to agitate for their so-called ’religious rights.’ When politically correct and culturally diverse societies agree to ’the reasonable’ Muslim demands for their ’religious rights,’ they also get the other components under the table. Here’s how it works (percentages source CIA: The World Fact Book (2007)). As long as the Muslim population remains around 1% of any given country they will be regarded as a peace-loving minority and not as a threat to anyone. In fact, they may be featured in articles and films, stereotyped for their colorful uniqueness: United States — Muslim 1.0% Australia — Muslim 1.5% Canada — Muslim 1.9% China — Muslim 1%-2% Italy — Muslim 1.5% Norway — Muslim 1.8% At 2% and 3% they begin to proselytize from other ethnic minorities and disaffected groups with major recruiting from the jails and among street gangs: Denmark — Muslim 2% Germany — Muslim 3.7% United Kingdom — Muslim 2.7% Spain — Muslim 4% Thailand — Muslim 4.6% From 5% on they exercise an inordinate influence in proportion to their percentage of the population. They will push for the introduction of halal (clean by Islamic standards) food, thereby securing food preparation jobs for Muslims. They will increase pressure on supermarket chains to feature it on their shelves — along with threats for failure to comply. ( United States ). France — Muslim 8% Philippines — Muslim 5% Sweden — Muslim 5% Switzerland — Muslim 4.3% The Netherlands — Muslim 5.5% Trinidad &Tobago — Muslim 5.8% At this point, they will work to get the ruling government to allow them to rule themselves under Sharia, the Islamic Law. The ultimate goal of Islam is not to convert the world but to establish Sharia law over the entire world. When Muslims reach 10% of the population, they will increase lawlessness as a means of complaint about their conditions ( Paris –car-burnings). Any non-Muslim action that offends Islam will result in uprisings and threats (Amsterdam – Mohammed cartoons). Guyana — Muslim 10% India — Muslim 13.4% Israel — Muslim 16% Kenya — Muslim 10% Russia — Muslim 10-15% After reaching 20% expect hair-trigger rioting, jihad militia formations, sporadic killings and church and synagogue burning: Ethiopia — Muslim 32.8% At 40% you will find widespread massacres, chronic terror attacks and ongoing militia warfare: Bosnia — Muslim 40% Chad — Muslim 53.1% Lebanon — Muslim 59.7% From 60% you may expect unfettered persecution of non-believers and other religions, sporadic ethnic cleansing (genocide), use of Sharia Law as a weapon and Jizya, the tax placed on infidels: Albania — Muslim 70% Malaysia — Muslim 60.4% Qatar — Muslim 77.5% Sudan — Muslim 70% After 80% expect State run ethnic cleansing and genocide: Bangladesh — Muslim 83% Egypt — Muslim 90% Gaza — Muslim 98.7% Indonesia — Muslim 86.1% Iran — Muslim 98% Iraq — Muslim 97% Jordan — Muslim 92% Morocco — Muslim 98.7% Pakistan — Muslim 97% Palestine — Muslim 99% Syria — Muslim 90% Tajikistan — Muslim 90% Turkey — Muslim 99.8% United Arab Emirates — Muslim 96% 100% will usher in the peace of ’Dar-es-Salaam’ — the Islamic House of Peace — there’s supposed to be peace because everybody is a Muslim: Afghanistan — Muslim 100% Saudi Arabia — Muslim 100% Somalia — Muslim 100% Yemen — Muslim 99.9% Of course, that’s not the case. To satisfy their blood lust, Muslims then start killing each other for a variety of reasons. ’Before I was nine I had learned the basic canon of Arab life. It was me against my brother; me and my brother against our father; my family against my cousins and the clan; the clan against the tribe; and the tribe against the world and all of us against the infidel.” Leon Uris, ’The Haj’ It is good to remember that in many, many countries, such as France, the Muslim populations are centered around ghettos based on their ethnicity. Muslims do not integrate into the community at large. Therefore, they exercise more power than their national average would indicate. |
På hemsidan www.babel.com kan du enkelt översätta texten ovan till svenska. Upplys oss gärna om faktafel till af@apatikerforbundet.se.